
مزیت پشتیبان دورکاری
در ارتباط با پشتیبانیهای آنلاین و یا دورکاری بدین صورت که بدون نیاز به استخدام کارمند پشتیبانی و به غیر از پرداخت حقوق ماهانه یک مهندس فناوری اطلاعات آی تی کارفرما باید مکان استقرار کارمند پشتیبانی و شبکه اینترنت مورد نیاز کامپیوتر نرمافزار و سختافزار مربوطه را برای امکان کاری روزمره کارمند استخدام نموده فراهم کند همچنین حداقل یک وعده غذایی صبحانه یا ناهار برای کارمند و هزینه ایاب و ذهاب مورد نیاز برای کارمند پشتیبانی در نظر بگیرد که هم اکنون طبق سقف پرداخت حقوق یک فرد کارگر معمولی ماهیانه ۱۵ میلیون تومان میباشد و برای پشتیبانی اینترنتی سیستم شما باید حداقل یک مهندس فناوری اطلاعات آی تی با حقوقی معادل ماهانه ۲۵ میلیون تومان استخدام نمایید این روند برای سایتهای بزرگ شاید روندی طبیعی و روتین شده باشد ولی برای سایتهای شخصی متوسط و کوچک یا کسب و کارهای خانگی هزینه سنگین و مستلزم امکانات استقرار و ابزار مورد نیاز کارمند پشتیبان ممکن میباشد ولی در پشتیبانیهای دورکاری و آنلاین کارمند پشتیبان به صورت غیرحضوری سایت شما را طی ساعاتی مشخص که با هماهنگی کارفرما مشخص و معین میگردد در پکیجهایی که برای هر نیاز خاص طراحی شده از جمله پکیجهای پشتیانی به طور مثال برای پکیجهای دو ساعته اگر در نظر بگیریم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر میتواند با کارمند پشتیبان به صورت آنلاین مرتبط باشد و حتی در صورت عدم امکان اتصال و آنلاین بودن با کارمند پشتیبانی خود در ساعت مقرر به صورت آنلاین اقدام به پشتیبانی سایت موردنظر مینماید و اگر از قبل از طرف کارفرما پیام یا کامنتی مبنی بر نمایش پیام خطا یا مشکلات احتمالی در سیستم مدیریت محتوا و یا نیاز به ثبت و انتشار محتوای خاص در پروفایل کارفرما موجود باشد طبق دستور طی این دو ساعت پشتیبانی تمام درخواستهای کارفرما را درون سیستم پیاده سازی و مشکلات احتمالی و موجود را رفع و رجوع میکند و یا اگر در طی ۲۴ ساعت شبانه روز مشکل احتمالی سیستم به وجود بیاید کارفرما میتواند بدون در نظر گرفتن ساعت مقرر پشتیبانی از اپراتور درخواست پشتیبانی نماید میتوان اینگونه این روند پشتیبانی را معرفی نمود که شما با پرداخت حداقل دستمزد و بدون نیاز به فضای محل کار ابزار و سیستمهای مورد نیاز ابزاری سایت خود را طی ۲۴ ساعت شبانه روز تحت کنترل و پشتیبانی به صورت آنلاین یعنی دورکاری خواهید داشت پکیجهای موجود پشتیبانی ما به صورت یک ماهه ه کارفرمایان ارائه میشود و اگر در یک پکیج پشتیبانی به هر دلیل اپراتور پشتیبان نتوانست خواست کارفرما را برآورده نماید و کارفرما از این پکیج و نوع کاربری ناراضی بود میتواند به راحتی برای ماههای بعدی از تهیه این پک صرف نظر کند ولی اگر روند پشتیبانی آنلاین را مناسب و به صرفه اقتصادی دید میتواند برای ماه بعدی یک پکیج یک ماهه دیگر سفارش و خرید نماید و در ماههای بعدی هم ادامه همان روند پکیج ماه اول ادامه خواهد داشت با این روش هیچگاه وب سایت شما از هر نوعی که باشد دچار مشکلات سیستمی نرمافزاری و غیرفعال بودن در معرض پشتیبانی کامل همکاران ما قرار گرفته و همیشه در همه ساعات شبانه روز سایت شما قابل دسترسی بدون هیچ مشکل و نقصی در حال فعالیت میباشد مزیت دیگر تهیه چنین نوع از پشتیبانی این است که اگر کارفرما مدت زمان پشتیبانی در مورد وب سایت خود را کافی ندید یتواند در ماه بعد پکیج زرگتری که از ساعت کاری بیشتری جهت پشتیبانی برخوردار است پکیج مورد نظر خود را به راحتی ارتقا دهد همچنین مامی پکیجهای پشتیبانی آنلاین هم سطح زمان هر پکیج دارای امکان انجام فرایند تولید محتوای تصویری صوتی و متنی مرتبط با موضوع و فعالیت سایت مورد پشتیبانی یباشد میباشد کارفرما میتواند بر اساس بر اساس میزان تولید محتوا در هر پکیج از اپراتور پشتیبان درخواست تولید این نوع محتوا و قرار گرفتن در صفحات سایت و یا تولید محتوا برای محصولات جدید و طراحی و گرافیک تصاویر موضوع یا محصول و یا تصاویر متحرک فلاش یا ویدیوی مرتبط نمود ه امکان دیگری که جزو تعهدات موجود در هر پکیج میباشد امکان انجام فرایند سئو برای سایت تحت پشتیبانی از طرف اپراتور پشتیبان میباشد از دیگر امکانات موجود در پکیجهای پشتیبانی آنلاین استار ایکس به تمدید هاستینگ و دامنه سایت و همچنین عضویت در شبکههای اجتماعی پیام رسانهای بینالمللی در خصوص لینک وب سایت تحت پشتیبانی که به منظور افزایش ترافیک بازدید کسب درآمد بیشتر برای سایتهای تجاری یکی از فاکتورهای مهم در کسب و کارهای اینترنتی میباشد موجود ر این پکیجها هست نصب افزونه ماژول و یا استایل جدید مورد نیاز سیستم یا به درخواست کارفرما یکی دیگر از وظایف اپراتور پشتیبان میباشد که در مجموع اینگونه میتوان توصیف نمود که وب سایت شما در همه ساعات شبانه روز و از نظر همه موارد مورد لزوم به صورت سالم و به روز رسانی شده در دسترس کاربران شما خواهد بود و چنانچه در مواردی نیاز به ارائه گزارش پشتیبانی سایت نیاز باشد اپراتور با تهیه گزارشی کامل کارفرمای خود را در جریان امور مدیریتی و پشتیبانی سایت قرار خواهد داد و سایت شما سایتی زنده پویا و بدون هیچ مشکل و خطایی طی ۲۴ ساعت شبانه روز ی آپ تایم میباشد
ارسال نظر
نکته: HTML ترجمه نمی شود!